pergi x kembali........

Posted by Posted by DaRe tO cHaNgE & cHaLLanGE On 06:38

korang mesti dah tau kan,tpi ak cni just nak bgtau n nak luah perasaan,bukan kasih tpi dendam.....bulan ni bulan tersedih ak......bru2 ni arnab belaan ak bru pas mati....yang lg panas 2 pembunuh 2 ad kat dalam umah ak.....rse nak bunuh je balik....tpi kesian plak....nak bunuh x sampai hati...tpi hati menggelegak kalah air tgh masak....dah nak kat sebulan ak bele,bg makan,main ngan die....tibe2 mati.....geram....dah takdir die mati nak wat cmne.....
tpi arnab ak ni mati x yah nak ucap takziah ke bce fatihah ke.....x yah2....kenduri pon munkin ak x buat kot.....nnt klu ak ad gmbr dpe ak post out k......so,until then,see u again...salamualaikum....may allah bless u all....t.q

1 Comment

  1. are mer Said,

    aku ase kib...aku tau spe pmbnuh 2...hehehee

    Posted on 15 March 2010 at 11:51

     

Post a Comment